Przedświąteczne porządki... na blogu

Ponieważ na przestrzeni ostatniego czasu napisałem kilka artykułów, które gdzieś już tam przewinęły się na moim facebook'u chciałbym teraz uporządkować je wszystkie, tak aby można je znaleźć w jednym miejscu. Tym miejscem oczywiście ma być mój blog.

Jestem w trakcie przygotowywania kilku zupełnie nowych materiałów w postaci artykułów i filmów, ale zanim je skończę (lub zacznę), to do tej pory umieszczę tu ww. artykuły. Niektóre zostaną w mniejszej lub większej formie zredagowane inne nie, ale ogólnie chiałbym aby przedstawiały jak najbardziej aktualne treści.

Wydaję mi się, że tak jak "obiecałem" wcześniej na zupełnie nowe treści będziecie musieli poczekać do Nowego Roku. Tematów mam naprawdę sporo i myślę, że wiele może Was zainteresować. Do tego jednak czasu zapraszam do odświeżenia sobie, lub zapoznania się z moimi wcześniejszymi artykułami, które będę tu teraz publikować.

Komentarze