O mnie

Wątpliwości i brak zaufania do obecnie panujących dogmatów i stereotypów, otwarty umysł, ciekawość i chęć lepszego poznania samego siebie oraz własnych możliwości sprawiła, że wyruszyłem w długą podróż ku wydobyciu maksymalnego potencjału, jaki we mnie drzemie.


Jestem wizjonerem, buntownikiem, poszukiwaczem ukrytej prawdy, atletą, pasjonatem ruchu oraz aktywności fizycznej. Przede wszystkim jestem jednak outsiderem, od lat związanym z Parkour, który podąża własną ścieżką.

Moje podejście i metody bardzo często wybiegają daleko poza ramy, do jakich przyzwyczaił nas współczesny świat fitness. Od zawsze staram się stać na uboczu, nie dając się wciągnąć w obecnie panujące trendy i modę, które obecnie co chwile się zmieniają. Moja buntownicza natura sprawia, że dość często stoję w opozycji do utartych stereotypów i tego co mówi większość autorytetów, zawsze wątpiąc w ich słuszność. Zmusza mnie to do ciągłego poszukiwania własnych odpowiedzi.


Na przestrzeni ostatnich lat zbieram wiedzę oraz doświadczenie w dziedzinie aktywności fizycznej. Od 2012 roku ukończyłem wiele kursów, szkoleń oraz warsztatów uzyskując uprawnienia trenera personalnego, eksperta drugiego stopnia Functional Movement System, byłem jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych instruktorów Kettellbell Strong First i wiele więcej. Po tych wszystkich latach edukacji postanowiłem jednak zerwać z dotychczasowym kierunkiem rozwoju, przerwałem studia na katowickim AWF, schowałem wszystkie certyfikaty, dyplomy i legitymację trenerską oraz skoncentrowałem się na obraniu własnej drogi. Drogi niezależnego studenta, praktyka ruchu i poszukiwacza-odkrywce naturalnych, holistycznych metod treningowych.

Zdobywałem bezcenne doświadczenie w bezpośredniej pracy z ludźmi nie tylko w Polskich klubach fitness, ale również w Azji, w której spędziłem prawie dwa lata swojego życia. Możliwość mieszkania w jednym z największych miast w tej części Azji, dała mi niepowtarzalną okazją do poznania wspaniałej kultury i ludzi oraz zmusiła mnie do rozwoju w wielu płaszczyznach mojego życia.

Miałem ogromną szansę współtworzyć Centrum Atletyki i Sportów Walki Athletes Forge, pracować w jednym z największych klubów fitness Teekiu Sport & Fitness w stolicy Wietnamu, współpracować z ogromną liczbą miejsc i ludzi z całego świata jako freelancer. Wszystko to ukształtowało mnie do roli przewodnika, mentora i nauczyciela gotowego do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem ze wszystkimi zainteresowanymi odkrywaniem własnego potencjału.

Mój profil na Instagramie - @OutsidersAthletes